طراحی ست اداری دکتر حداد

طراحی ست اداری توسط مجموعه قدرتمند دیزاین مای لوگو به بهترین شکل انجام میگیرد ، طراحی ست حرفه ای در واقع به تمامی اقلام چاپی شرکت ها یا برند که در همه ی آنها؛ طرح، رنگ بندی ، لوگو شرکت و ویژگی های ظاهری، مشترک هستند، اطلاق میشود. ست اداری که از ملزومات هر برند محسوب میشود، به کسب و کارهای مختلف کمک می کند تا از یک شیوه بازاریابی غیر مستقیم و ارزان قیمت برای ارتباط برقرار کردن با سایر شرکت ها، سازمان ها و حتی دپارتمان های داخلی خود استفاده کنند. این ست اداری دارای چندین اقلام مهم و ضروری است که در این مقاله توسط دیزاین مای لوگو، به صورت کامل و اختصاصی به توضیح آن ها خواهیم پرداخت

اصول طراحی یک ست اداری برای اینکه در حوزه های مختلف تاثیر گذار باشد باید به‌ خوبی رعایت شود. ست اداری با طراحی نامناسب، باعث می‌شود که دیدگاه مشتریان نسبت به شرکت شما تغییر کرده و حتی گاهی از آشفتگی و بی‌نظمی درون‌سازمانی جلوگیری کند.

اقلام ضروری ست اداری کدامند؟

  • سربرگ

سربرگ ها یکی از اقلام اصلی طراحی ست اداری هستند.
طراحی و چاپ سربرگ باید متناسب با سایر اقلام ست اداری باشد.
بسیاری از فعالیت های اداری اعم از تشریح مطالب ، انعقاد قرار داد، و … در سربرگ ها قرار داده می شوند.
ابعاد سربرگ ها معمولا A4 یا A5 می باشد.سربرگ ها از لحاظ حقوقی نیز حائز اهمیت هستند.

طراحی کارت ویزیت: یکی دیگر از ابزارهای تبلیغاتی که در طراحی ست اداری اهمیت بسیاری دارد، کارت ویزیت است.
برای طراحی کارت ویزیت باید به ترکیب و عنوان مناسب، اندازه فونت، هارمونی رنگ، رعایت فاصله مشخص از لبه ها و … توجه کرد.
ابعاد استاندارد کارت ویزیت ۵*۹ بوده و روی آن لوگو، مختصری از محدوده فعالیت شرکت، نشانی و شماره تلفن نوشته می‌شود.
برخی از انواع چاپ کارت ویزیت عبارتند از: براق مات یا براق، کتان آلمانی، هلندی، مقوا، سلفون یا لمینت. چاپ کارت ویزیت بسته به سلیقه و بودجه مشتری به روش های مختلف امکان پذیر است.

طراحی ست اداری تی تی ام

  • طراحی لوگو

اولین گام در طراحی اوراق اداری شرکت های فاقد لوگو و رنگ سازمانی طراحی لوگو و یا بازسازی لوگوی قدیمی و بروز رسانی آنها است. برای بدست آوردن هویت تجاری و برند سازی ، طراحی لوگو و ست اداری به صورت مکمل در شناخت هویت چهره شرکت یا سازمان شما بسیار تاثیر گذار است . شبکه چاپ با طراحی خلاقانه و منحصر به فرد با تضمین رضایت مشتری شما را به کسب موفقیت هدایت خواهد کرد ، و چاپ لوگو بر روی انواع محصولات : جعبه ، کاغذ بسته بندی ، لیبل ، پاکت ، ساک دستی را در کوتاه ترین زمان انجام می پذیرد .

پاکت نامه: ابعاد پاکت نامه به طور معمول متناسب با ابعاد سربرگ A4 است. بهتر است که هنگام طراحی ست اداری، ابعاد پاکت را در حالت بسته معادل یک‌ سوم ابعاد سربرگ به اضافه‌ی شش میلی‌متر(پهنا و بلندا) در نظر بگیرید.

روی پاکت نامه باید لوگو، آدرس پستی و شماره تلفن تنظیم شود. محل قرارگیری لوگو در قسمت سمت چپ بالای پاکت است. آدرس پستی، شماره تلفن، آدرس الکترونیک و دیگر راه‌های ارتباطی نیز در پایین سمت چپ ذکر می‌شوند. به یاد داشته باشید که قسمت سمت راست بالای پاکت را برای محل الصاق تمبر و عملیات پستی خالی بگذارید.

طراحی لوگوموشن مجموعه ستا

طبق اصول طراحی ست اداری، باید بین تمام محصولات هماهنگی بصری وجود داشته باشد؛ زیرا سربرگ، کارت ویزیت، پاک‌نامه، کارت پرسنلی و … معرف هویت شرکت شماست و باید به یک شکل طراحی شوند و رنگ مشترکی داشته باشند

فونت: یک فونت خوانا و زیبا می‌تواند در طراحی ست اداری شما نقش مهمی داشته باشد. بنابراین بهترین و مناسب‌ ترین فونت را برای درج آدرس پستی، شماره تلفن، آدرس پست الکترونیک و سایر موارد انتخاب کنید.بهتر است قبل از انتخاب فونت از یک طراح حرفه‌ای مشورت بگیرید تا به روز ترین فونت‌ها را به شما پیشنهاد دهد

 

هزینه چاپ ست اداری

قیمت چاپ ست اداری ممکن است تحت تأثیر عوامل زیادی تغییر کند و باید پیش از سفارش به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشید. در پروسه تعیین قیمت چاپ ست اداری باید مواردی که در ادامه عنوان می‌شوند، مورد بررسی قرار گیرند:
• هزینه خرید کاغذ موردنیاز برای چاپ ست اداری
• هزینه‌های رایج برای چاپ
• هزینه طراحی‌های کلی مانند طراحی قالب ست‌های سربرگ A4 یا A5
• تیراژ چاپ و طراحی‌های اختصاصی آن
• هزینه خدمات اضافی مانند طلاکوبی و خدمات پس از چاپ

برای چاپ ست اداری باید بودجه کافی را در نظر بگیرید، اما اگر به دنبال چاپ ست اداری با هزینه کم هستید، باید از طراحی‌های آسان تر و کاغذ‌هایی با گرم پایین تر استفاده کنید.

اصول طراحی یک ست اداری مناسب
• استفاده از اطلاعات ضروری
• استفاده از مواد‌اولیه مرغوب
• هماهنگی میان بخش‌های مختلف
• رعایت استاندارد‌های لازم

مزایای طراحی و چاپ ست اداری کامل

از مهمترین مزایای طراحی ست اداری حرفه ای که موجب تقویت برند شما می شود این است که با دیدن ست اداری شما در کنار هم، یک احساس نظم و زیبا بودن به مشتری را القا کند، مشتری این دیدگاه حرفه ای را روی برند شما پیدا می کنند بنابراین با طراحی و چاپ یک ست اداری زیبا و جرفه ای می توانید این دیدگاه را تقویت کنید.

طراحی ست اداری باعث می شود که مجموعه شما مجموعه زیبا و واحدی به نظر بیاید که دارای انسجام و همبستگی در قسمت‌های مختلف آن می باشد و در کل موجب می شود تا اعتبار مجموعه شما بالا رفته و حس اعتماد و اطمینان به مجموعه شما در ذهن مخاطبین تقویت گردد.

طراحی و چاپ ست اداری حرفه ای و کامل در اولین برخورد موجب تأثیر مثبت در مخاطبین شما می شود؛ پس اولین برخورد همیشه جزء مهمترین برخوردها می باشد زیرا بیشتر مشتریان در اولین برخورد درباره برند و خرید از آن تصمیم گیری میکنند.

از موارد تخصصی و حرفه ای در طراحی و چاپ ست اداری اینست که در ست اداری خود دفترچه یادداشت های کوچک با طراحی ست اداری حرفه ای تهیه کنید و بصورت هدیه به مخاطبین خود ارائه دهید این کار موجب می شود که برند شما تا مدتها همراه مشتریان بماند و با طراحی شیک و حرفه ای که دارد جلب توجه نماید. این نوع هدیه تبلیغاتی از ارزان‌ترین و مؤثرترین هدایای تبلیغاتی می باشد. لازم به ذکر می باشد که در مجموعه دیزاین مای لوگو، تمامی چاپ های دفترچه یاد داشت به صورت تخصصی و حرفه ای انجام میگیرد.

طراحی سربرگ اداری لارا مبل

طراحی ست اداری با اجزای جدید و متمایز موجب جلب توجه و تمایز برند می شود.
تهیه اجزای ست اداری کاربردی موجب می شود که تا مدت‌ها وسیله ای که در ست اداری خود تدارک دیده اید در نزد مخاطبین باقی بماند که این امر موجب می گردد تبلیغات برند شما برای مدت ها در مقابل چشم مخاطبین قرار گیرد و حتی دست به دست شود.

اگر بتوانید برای طراحی ست اداری خود به طرحی متمایز و زیبا برسید باعث می شود که برند شما برای مدت زمانی طولانی در ذهن مخاطبین باقی بماند.

با طراحی ست اداری کامل امکان سوءِ استفاده ازبرند شما به حداقل می رسد.
به دست آوردن فرصت شبکه سازی یکی از مهمترین مزایای طراحی ست اداری می باشد یعنی اینکه می توانید خود را از این طریق در بین دنیای رقبای خود معرفی کرده و حتی با آنها تبادل های دوجانبه و موثر داشته باشید؛ این کار موجب توسعه برند شما می شود و هرچه که برند و کسب و کار شما برای ست اداری خود طراحی حرفه ای تری داشته باشد اعتبار بیشتری نزد همکاران و رقبا به دست می آورد. با این روش میتوانید فرصت مناسبی برای معرفی خود به دست آورید.

سوالات متداول طراحی ست اداری

مدت زمان طراحی ست اداری چقدر است؟

برای طراحی ست اداری به صورت حرفه ای سه روز زمان نیاز است. در بعضی از تایم های کاری شرکت ، اگر سفارش قبل از ساعت 12 ظهر انجام شود این امکان وجود دارد که 48ساعته سفارش را تحویل بدهیم.

چه فایل هایی بعد از طراحی به ما داده میشود؟

پس از سفارش و تایید نهایی ، فایل های لایه باز فتوشاپ و فایل های با کیفیت png تحویل شما داده میشود، یک نسخه نیز نزد شرکت بایگانی شده که هر زمان نیاز بود میتوان روی آنها تغییرات را اعمال کرد و مجدداً برای شما ارسال کرد.

هزینه طراحی ست اداری چقدر است؟

هزینه طراحی ست اداری به طور معمول 1.5 میلیون تا 2.5 میلیون تومان است. اگر مجموعه دیزاین مای لوگو سفارش های شما را به چاپ برساند، این طراحی شامل تخفیف 40 درصدی خواهد بود.

5/5 - (3 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *